Вчора в застосунку «Резерв+» «сталося щось дивне», в результаті чого декому з військовозобов’язаних надали відстрочку від мобілізації до кінця військового стану. Та згодом з’ясувалося, що це був баг через активну роботу розробників над проєктом.
В коментарях у Facebook заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко уточнила, що команда працює над запровадженням автоматичної відстрочки у застосунку. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що автоматичні відстрочки повинні почати працювати цієї осені. Схоже, саме у зв’язку із розробкою цієї функції й стався баг.
«Ми робимо автоматичні відстрочки у застосунку, так щоб вам не потрібно було подавати жодних документів — тільки заявку. Перші з них плануємо вже цієї осені», ─ написала Черногоренко.
Згодом в іншому коментарі Катерина Черногоренко додала, що реалізувати функцію автоматичних відстрочок планується у першій декаді листопада. Це було б дуже вчасно, оскільки наприкінці першої декади листопада спливає строк дії всіх відстрочок.
Нагадаємо, відповідно до чинного законодавства, відстрочка від мобілізації надається до закінчення військового стану. Військовий стан в Україні продовжується кожні 90 днів. Отже, відстрочку треба продовжувати кожного разу, коли оголошується продовження військового стану. Попереднього разу військовий стан продовжили до 9 листопаду. Отже, саме до 9 листопада діють нинішні відстрочки, а з 10 листопада військовозобов’язаним, які мають право на відстрочку, треба знову доводити його в ТЦК та надавати документи для продовження.
Онлайн-курс Front-end developer від Mate academy. Закінчуйте курс з гнучким графіком Front-end developer та починайте заробляти вже через 7 місяців! Допоможемо з працевлаштуванням! Отримати знижку на курс
Якщо розробники встигнуть реалізувати функцію автоматичних відстрочок у першій декаді листопада, хоча б деякі категорії військовозобов’язаних зможуть продовжити строк дії відстрочки від мобілізації без відвідування ТЦК. Раніше повідомлялося, що таку функцію готують для багатодітних батьків, студентів та осіб з інвалідністю.