Трохи розумного мислення щодо шин може заощадити суттєву суму грошей, особливо для великих гравців у галузі, таких як транспортні компанії Нова Пошта, Делівері та інші.
Michelin, французька компанія з великою історією, докладніше https://autoshini.com/shop/shiny-michelin, виробляє шини та славиться своїм чарівним талісманом, чоловічком Бібендум, насправді значно розширила свій вплив і передбачила безліч нюансів обслуговування. Вони приділяють особливу увагу тому, щоб автошини мали більш тривалий термін служби, покращені експлуатаційні характеристики та, що найважливіше, знижену витрату палива. Кожна з цих дій є частиною зобов’язань щодо зниження загальної вартості володіння комплектом для перевізників.
Компанія Мішлен вкладає багато зусиль у розробку гуми, які не міцні, а й економічні з погляду витрати палива. Завдяки цьому вантажівки, оснащені шинами Michelin, споживають менше дизельного палива, що, як ви розумієте, призводить до значної економії грошей, особливо з огляду на стан паливного ринку. Коли ми говоримо про вартість автопарку, ми не говоримо про дрібниці; ми говоримо про десятки тисяч.
Однак ось у чому справжня особливість: колеса Michelin призначені для повторного нарізування та відновлення протектора для максимальної довговічності. Ви питаєте, що саме це таке? Процес повторного нарізування можна порівняти з наданням шині другого шансу на життя.
Автошини Michelin можна повторно нарізати, щоб відновити глибину протектора, коли вихідний протектор починає зношуватися. Це не лише покращує зчеплення шини, а й потенційно продовжує термін її служби. Це як нова стрижка, що покращує зовнішній вигляд та експлуатаційні характеристики.
Колеса просто викидають після закінчення ресурсу. Однак у Michelin є можливість покрити твердий каркас новим протектором і використовувати його як заміну. У певному сенсі це можна порівняти з тим, якби ви мали міцний старий черевик і просто змінювали зношену підошву. Це означає, що комплект коліс не тільки заощаджує значну суму грошей, але й допомагає довкіллю.
Завдяки впровадженню стратегії Michelin щодо гуми, компаніям перевізникам вдалося значно скоротити кількість коліс, які їм потрібно було закуповувати щороку. У результаті компанії заощадили значну суму грошей внаслідок зниження витрати палива, яку забезпечували енергоефективні автошини, а також тривалішого терміну служби, досягнутого за рахунок повторного нарізування та відновлення протектора.
Недостатньо просто мати необхідне обладнання; необхідно також знати, як його правильно використовувати. Більше того, у сфері вантажоперевезень, де кожна копійка має значення, підхід Мішлен до шин може вплинути на загальний прибуток. Цей досвід можна порівняти з виявленням п’ятитисячної купюри, захованої у старих джинсах, це приємний сюрприз.
Одна європейська компанія з перевезення сипких вантажів скоротила щорічні витрати на гуму на 25% після переходу на політику Michelin. Однак наскільки ця інформація є правдоподібною, сидіти складно.
Звичайно, у майбутньому Мішлен намагатиметься залишитися номером один, проте багато конкуруючих брендів скорочують відставання. Особливо коли справа стосується якості та продуктивності вантажних моделей. Тому, навіть коли автошини зношуються до встановленої законом межі, каркас вантажних коліс Мішлен, як і раніше, вважається номером один для відновлення протектора.
Матеріал підготовлений інтернет магазином Автошини.Ком