Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу

Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу

Мінекономіки запускає бета-версію платформи "Пульс", мета якої — створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості держпослуг.

Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки, передає Укрінформ.

Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу

Зазначається, що на етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців, — зазначила перша віцепрем'єр-міністерка — міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Вона роз'яснила механізм дії платформи. Наприклад, звернулися до податкової, ЦНАПу чи інших органів і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на "Пульсі". Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу буде відцифровано та на його основі сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).

У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”

Як повідомлялося, “Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev.

Новини Дніпра