Розробники читів для ігор заробляють до $73 млн щороку, — дослідження


			Розробники читів для ігор заробляють до $73 млн щороку, — дослідження

Бірмінгемський університет (Велика Британія) опублікував дослідження про ринок читів для відеоігор, який щороку приносить розробникам від $12,8 до $73,2 млн.

Науковці дослідили 80 сайтів, де продають програми для шахрайства в онлайн-іграх. Вони проаналізували ціни чити, методи роботи та ефективність систем захисту популярних онлайн-ігор.

«Ціни на чити безпосередньо залежать від технічної досконалості античит-програм, які вони мають подолати. Цей зв’язок перевершує всі інші чинники, навіть популярність самої гри», — зазначили автори дослідження.

Серед усіх проаналізованих ігор найкращий захист від читерів забезпечують Valorant і Fortnite. Далі у рейтингу розташувалися Overwatch, Battlefield 2042, Rainbow 6 Siege та Apex Legends.

Античит Ricochet, який захищає гравців у Call of Duty: Warzone, опинився майже наприкінці списку. Дослідники виявили, що попри роботу на рівні ядра системи, він не виявляє деякі види шахрайських програм. До того ж Ricochet не застосовує суворої системи блокувань і навіть не забороняє доступ за унікальним ідентифікатором обладнання.

Онлайн-курс «Business English for HR» від Vocabulaba. Прокачайте спеціалізовану лексику на реальних HR-сценаріях — від проведення співбесід до презентацій у кроскультурних командах. Детальніше про навчання

Новини Дніпра